Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Edzés, bevásárlás, főzés

2008.10.17. 00:48 | Hox | Szólj hozzá!

Ezek a napi rutinfeladatok közé tartoznak. Bár néha olyan bonyodalmak támadnak, hogy el se hinnétek. Ma a középsővel volt némi gondom. Délelőtt minden rendben ment, megjött a csirkemell szállítmányom, a megszokott hentestől vásárolok és ma akció volt 999ft / kg, ez igencsak jó árnak száímít a Tecsó 1800ft-jához képest :D A délutáni edzés zökkenőmentesen ment, előtte szoli, kezd szép színem is lenni, a forma is egész jól alakul, bár félek nem sok izom marad rajtam a végére. Ma hát edzés volt, magas ismétlésszámokkal dolgozom 4-5 sorozatokkal és rövid pihenőkkel. Nagyon koncentrálva és minden ismétlés végén jól ráfeszíteni az adott izomra. Következett a 30perc kardió, ez is egyre könnyebben megy. Mindent összevetve elmondhatom, jó úton járok.

Edzés után következett némi bevásárlás, irány a Cora, ma kezdődött egy elég komoly akciózás, ahog yazt sejtettem fullon volt a Cora, és egy-két akciós termék már így is elfogyott. Trappista sajtot is alig tudtam kimenekíteni :D Viszont ami gondott okozott az a nejlonzacskók megtalálása volt, kb kéccer jártam végig az egészet és semmi. Persze egyszer sem futotam össze olyan kis görkorcsoűályás urakkal / hölgyekkel, akiiktöl amúgyis felesleges bármit kérdezni, mer fingjuk se lesz róla. A következő feladat az almaecet volt, hát azt már könnyebben megtaláltam viszont, aminek kinn volt az ára, abbol nem volt, amiböl meg volt annak az ára nem volt kinn, a kasszánál megtudtam a titkot,  250mili almaecet 1200 :O Bertolli extra szűáz olivaolja akciósan 1099ft volt, máskor is annyi, nem igazán éreztem át az akciós feelinget :D Végülis megérte ennek ellenére minden, ugyanis egy nagoyn finom vacsit dobtam össze és majd milyen finomat fogok még főzni a szerelmemnek is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr63718042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása