Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Az agyam eldobom!

2007.07.12. 23:14 | Hox | Szólj hozzá!

Az emberi hülyeség félelmetes méreteket öltött ismét. Nemkertelek én aszittem magamalá szarok. Bicepsz edzésem volt. Lábazni indultam de útközben mérlegeltem a dolgokat és úgy döntöttem szombatra rakom a lábat és ígylesz két pihenő napom (vasárnap, hétfő) és csak kedden edzek újra. Így adok a lábamnak egy teljes hét pihenőt. A kis kitérő után térjünk vissza a mai edzéshez. Álló kétkezes karhajlítással kezdtem. Megérkezett a két anyuka is edzeni, természetesn a kislányukat ismét magukkal cipelték. A gyerek ott rohangál a terembe a súlyok és gépek között, azok meg mosolyognak hogy jajj milyen aranyos. Én épp felkészültem hogy 55kilóval csinálok 10ismétlést, kiemelem a súlyt majd egy süvőltő hang...vigyázz a gyerekre ott van mögötted!!! Egyből szakadt a cérna. Miért kell egy három éves gyereket a kibaszott konditerembe hozni? A pultusnak meg minek kell beengedni? És még én vgyok lekiabálva hogy vigyázzak a gyerekere, én edzeni jöttem nem ovodába. Jajj...jut eszembe új pultos lány van. Ma láttam először a pultban nemnagyon viszont a futópadon és a hasprés gépnél annál többet. Odaszol a vendégekenk menjek vagy elintézitek magatok? Mi van itt??? Ez csak borsodi jelenség vagy máshol is ekkora prosztó paraszt mindenki?

Voltam ma herbáriába, ezt szeretem amikor nem nézenk hülyének bementem és már hozták is a szőlőcukrom és a lenmag olajam. Persze a többi vevő kicsit furcsálta hogy egy magamfajta mit keres egy herbáriába :) Ma edzésre menet is és hazafelé is megállítottak és kérdezgettek...jólesik az ilyen. Persze mint mindig ma is voltak lenéző beszólások, ezek már elsuhannak a fülem mellett. Jajj még egy érdekesség, megint nem kameráztam, de olyat vádlizott az egyik kissebségi srác hogy az hihetetlen úgy taposta a vádligépet én aszittem még valmai baleset fogja érni (reménykedtem hogy így lesz egybként). Az első két három ismétlés még félig szabályos is volt onnantol kezdve már inkább lábtolás volt mint vádlizás.

Egybként eszméletlen izomlázam van, mint aki nagy kihagyás után újra kezd edzeni. Érzem hogy ez most kell a testemnek! Most megyek megsütöm még a husim, aztán alvás, kipihenem magam. Kicsim is ezt teszi biztos, mert már nem jön msn-re. Rá fér a pihenés, sokat dolgozik most. Viszont nagyon hiányzik. De nemsoká végre együtt leszünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr51117077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása