Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Reloaded...

2007.07.10. 19:09 | Hox | Szólj hozzá!

Ahogy a médiában is, nálam is lezárult a Zsanett ügy. Erről nem is akarok többet írni. Jó lecke volt...

Életem könyvébe most egy új fejezetet nyitottunk, igen NYITOTTUNK. Mint derült égből villámcsapás, úgy érkezett az életembe Barbus. Egyből tarolt mindent. Együtt vagyunk! Ez a lényeg. Ő az a lány akit mindigis kerestem. Annyira egy hullámhosszon vagyunk, hogy félelmetes. Le se lehet írni, ezt át kell élni.

Rövid helyzetjelentés: asszem életem legjobb formájában vagyok. 98kiló és viszonylag zsírmentes. Jó lesz ez! A teremben semmise változott. Kriminális! Zuhanyzó még mindig nincs, már megszokta mindenki, inkább hazamennek izzadtan és otthon zuhanyoznak, vagy otthon se :D

Ma mell-váll edzés volt. Megint faszára sikeredett, de ennek így is kell mennie. Volt azért ma is min szórakozni. Kezdődött ott, hogy már megint az én felszereléssem akart mindenki edzeni. Végülis semmi gond. Jószívű ember vagyok én. De azé talán kérdezhetnének esetleg hogy az a röhadt öv kié, mielőtt felrakja a tohonya zsíros testére, úgy hogy full laza és lóg rajta, de egész edzésen rajta van. Sajnos nemtudtam videózni mert a táskámba hagytam a telefont (nehogy valami baleset történjen, Cicám Te tudod mire gondolok), szóval ilyen tricepsz gyakorlatot még nembasztam, és nemtudtam megörökíteni. Egyenlóre ennyi, mert olyan szinten készvagyok hogy gépelni se bírok :D

Várom Cicámat :$

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr18115529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása