Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

re...

2008.10.12. 04:05 | Hox | Szólj hozzá!

Sokadszorra, újra...

Nem vagyok elég kitartó az íráshoz, vagy inkább csak lusta vagyok? Fene tudja, nem is lényeges ez most, a lényeg az, hogy újra írok. Sok dolog történt / történik mostanában velem. A legfontosabb, hogy talán végre találok egy igazi, nekem való munnkát. Ez nagyon fontos, nem csak a megélhetés és a jó körülmények megteremtése végett, hanem az edzés miatt is. Minél jobb munkája van az embernek, annál több pénzt tud az edzésre fordítani és lássuk be, ez a sport viszi a pénzt.

Jelenleg épp diétázok. Kicsit nehezen megy, nem szoktam én ilyen kívánós lenni. Még csak egy hete megy és majd meg őrülök. Másik nagyon fontos dolog, hog yhárom hónapja kiegyensúlyozott párkapcsolatban élek. Ez szintén fontos dolog az edzés szempontjábol is. Valaki olyan álljon melletted, aki támogat és nem hátráltat az edzésben. Ilyenböl nagyon kevés van. Minden nő azt mondja: ugyan, nekem nem gond hogy te sportolsz, aztán kibújik a szög a zsákból.

Elköltözött a terem... Hát mit mondjak, talán jobb lett, de ezt majd idővel úgy is megírom. Az viszont tisztán látszik, hogy nem tanulnak a hibáikbol és a vezetőség még mindig szart sem ért az egészhez, de már beletörődtem. Elmegyek leedzek ahogy tudok és a többi le van szarva. azt ígérték lesznek egykezesek és pár új gép. Kíváncsian várom.

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr100709383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása