Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Mókuskerék

2007.08.02. 18:37 | Hox | Szólj hozzá!

Egy újabb szakításon vagyok túl. Nagyon furcsa dolog ez. Belemenekültem egy kapcsolatba amiben kiderül hogy én még az előző "kapcsolatot" sem hevertem ki. Azthiszem egy időre jobb lesz nekem egyedül. Így 100%-ban tudok az edzésre koncentrálni. Ez persze csak ilyen magyarázás. Igazábol rohadt szarul érzem magam. Hazudtam magamnak és ami nagyobb baj, hazudtam neki. Eleinte még meg volt a tűz, jó volt minden, aztán belémhasított az érzés hogy nem. Nemszeretek ezekről a dolgokról beszélni, írni meg pláne nem. Sajnálom amit tettem, megbántottam egy embert akit nagoyn megszerettem, nem ezt érdemelte volna amit tőlem kapott. Remélem egyszer meg tud majd nekem bocsájtani...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr25130989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása