Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

A mai nyerőszám...170!

2007.06.26. 21:59 | Hox | Szólj hozzá!

Iszonyat micsoda hangulatváltozásokat tudok produkálni. Hétfőn kb legszívesebben fejbe lőttem volna magam, annyira magam alatt voltam. Pestre kellett mennem, üzleti ügyben. Jót tett a kis kikapcsolódás, meg a beszélgetés Viktorral. Lelket öntött belém. A hazafelé úton pedig gondolkoztam, döntéseket hozta, célokat tűztem ki, de ezek maradjanak az én titkaim ;) Kedd reggel már másképp ébredtem! A kajával és az edzéssel voltam elfoglalva, és a cél lebeg a szemem előtt. A cél a 2008as magyar bajnokság. Nincs kecmec! Nem lehet itt versenyezgetni, kiutazni ide-oda, holmi versenyekre amiket seholsem jegyeznek. Nyerni kell egy magyar bajnoki címet! Csak ez az elfogadható!!!

Ennek szellemében kezdtünk bele Zével a mai mell-váll edzésbe. Szokásosan kicsit nehezen indult be a dolog. A belemegítés vége felé már megjött a kedvem. Fekvenyomás egy 170es ismétlé, könnyedén. Ez már tetszik! Kis 30fokos erőkeretes nyomások következtek, majd melltől nyomó gépen csináltunk három sorozat negatív ismétlést majd rögtön egy munkasorozat, valami brutál szinten durrantam tőle! Tárogatás és ki is végeztük a mellet. A válledzés a megszokott sorrednben zajlott, vállbolnyomás gépen, oldalemelés, majd felső csigás...na meg nem mondom mi annak a neve, hátsódelta gyakorlat és a végén vállvonogatás. Kis pózololás és irány haza.

Ma se maradhat el a terem szidása. Elképesztő! Az árak a csillagos eget verik, Béres Alexandra lesütött szemmel állna be a pultba ilyen árak láttán! Hogy nem volt melegvíz? Uggyanmár...kit érdekel? Zuhanyozzanak otthon az emberek, hát mi a faszt képzelünk mi? Majd még a vizet is használjuk??? Természetesen még mindig csak egy zuhanyzó volt, bár most nem is kell több mer csaphideg vízbe nemnagyon zuhanyzik a nép. Emelkedtek ám a bérlet árak is. Van itt infláció meg bőr a pofájukon rendesen. Nembaj, az öltözőben már panaszkodtak hogy nem lesz ez így jó! Amúgy ma bokáig jártunk a csuvába, úgylátszik a takarítőnőt is hidegre tették :D

Na és mit láttam? Hát beszarás! Két srác szuperszettezett. Álló kétkezes bicepsz és nyakmögül nyomás. Felemelő látvány volt. Haránt terpeszállásban végezték a gyakorlatokat, ez még annyira nem is lenne gond, de a bicepsz édesistenem! Nem elég a szuperszett még csökkenő sorozatokat is csináltak. a srác lehettek úgy, jó indulattal 70kilósak, 50kilóval kezdték az első sorozatot...ment is nekik belőle négy ismétlés, bár én kicsit féltem nehogy összeszedjenek valami komolyabb hátsérülést de a lényeg hogy ők belehúztak az 50be négyet! Majd szépen vették le a súlyt a végén a 20as rúddal ment hat. Volt időm figyelni őket, mert szerettem volna vállvonogatást csinálni. Nembaj jólszórakoztam. Mellesleg az egyik srác úgy bekente magát Nicoflexel, hogy egy erőemelő versenyen nincs ilyen szag :D

Mindent összevetve ez egy jó nap volt! Vár még rám két kaja és nagy alvás...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr58106654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása