Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Gratu Brigus :)

2007.06.28. 17:36 | Hox | 1 komment

Megvan Brigusnak az érettségi!!! Jól megszopatott azér. Felhív hogy elhúzták. Először nem hittem el, mondom áhhh kizárt, ennyire hülye nem lehet, aztán csak mondta hogy de. Én meg már elhittem, erre kiröhög. Hát kell már köcsögnek lenni! Ez a mai nap legfontosabb híre. Idegeskedtem egyébként miatta. Tudtam hogy sima ügy lesz, de azé izgul az ember.

Ma nincs edzés, pihenés van. Pedig nagyon mennék. Mostanába egyedül járok, mint régen. Kezdem megszokni. Bár jólenne a segítség, legalább a mell és lábedzésnél. Izomlázam van, a mellembe, vállamba, combomba, seggembe. Holnap még hát-tricepsz edzés és az is rendben lesz! Van még mondanivalóm, csak erőm nincs leírni, majd este...

Zsani ügyben a helyzet változatlan :S

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr48107885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigus 2007.07.01. 23:15:13

Nagyon Köszönöm!!!Imádlak:) Te vagy a legjobb!!!!:))) (ööö izéé a bátyuskám):***************************************
süti beállítások módosítása