Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Végre kész!

2007.08.15. 20:26 | Hox | Szólj hozzá!

Pár napig ismét elmaradt az írás. Végigsöpört nálunk a szokásos éves felújítás. Az én drága édesanyám minden évben kitalál valamit. Most épp az én szobámat kellett festeni. Mokás egybként hogy mennyire szarul megy. Festetni és parkettát csiszoltatni szerettünk volna. Persze időközben kiderült hogy a parketta már elég szar állapotban van és cserélni kell. Aztán laminált padló lett belőle. Egy hetet kellett várnunk, hogy kiderüljön hogy fel kell szedni a parkettát. Ez a széjjelség ami volt a lakásban, teljesen kikészített. Nem csak itthon, hanem a lelkemben is "széjjelség" van. Mivel nem a megszokott környezet volt így nem is tudtam a megszokott életem élni. Közbejött még egy grillezés is Briginél. Arrol nem is szeretnék sokat írni. Aki ott volt szerencsésnek mondhatja magát. Aki meg nem... Kicsit megáztam hússütés közben, de mindent egybevéve, végre jóléreztem magam. Bár lehetett volna jobb is :S

Most az következne, hogy beszámoljak a teremben lévő aktualitásokról. Dobpergést kérnék............némi hatásszünet. A terem bezárt. Hogy miért? Egyszerű és kevésbé egyszerű okok és indokok miatt. Egy ideig gondolkoztam, most is gondolkozom rajta hogy át kellene venni. Nem merek kockáztatni.

Holnap új terembe megyek. Ami nem is új mert egy darabig edzettem ott. Majd meglátjuk. Jódarabig ismét énleszek a cirkuszi majom akit mindenki nézeget edzés közben. Ez jó is egy darabig, bizonyos idő után viszont kurva idegesítő tud lenni.

Összeszedem a gondolataimat és holnap újult erővel vetem bele magam az edzésbe és az életbe. Show most go on!

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr60140927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása