Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

A türelem Zsanit terem?

2007.06.13. 13:09 | Hox | 1 komment

Fasztuggya...

Én már semmitsem tudok...a nők visznek a sírba má látom, vagyis egy nő. Tegnap este kiterítettem a lapjaimat. Mostanába egyre többet élek ezzel a pókeres kifejezéssel... All In! Várakozó álláspontra helyezkedtem. Meg kell jegyezni kuuuurvaszar. Olyan mintha ítélethírdetésre várnék. Kegy(et)elmet kapok egy vagy jön a bitó :D

Viszont egy valami jó volt a keddi napba...a lábedzés. Megbüntettem magam rednesen, ahogy illik. Persze már az elején megadták a kedző lökést az egresszív edzéshez. Nemértem az embereket. Az hogy a guggoló állványnál bicepszeznek...hát istenem rendbe van tényleg könnyű önnen felvenni a rudat. Na nem is ez a lényeg...bemegyek a terembe, célirányosan az állvány felé, hergelem magam, tudván ez megint fájni fog. Valaki csökkentképességű természetesen megint fennhagyta a súlyt. No problem! Leszedtem, rúd a helyére, öv törölköző bandázs az állvány mellé, csak hogy lássák...igen, itt valaki most guggolni fog. Én kis naív meg elmentem bemelegíteni a combfeszítő géphez, nah itt vétettem a hibát. Két srác látvan, valószínűleg polcnak használom az állványt egy laza mozdulattal etűntették a cuccaim és már kezdték is a hárdkór bicepsz edzést...a 20as rúddal meg is bírtak csinálni kemény 8ismétlést. Mikor kérdeztem hogy fiuk sok van e még mert bemelegítettem a guggoláshoz, közölték hogy várjam ki a sorom, semmi gond, végülis én voltam ott előbb.

35fok...már az első sorozatnál azthittem szétszakad a combfeszítőm olyan szinten durrant. A kedves pultos lány, nevezzük nevén Marcsika, gondolta lehet melegem van. Kedvesen bekapcsolta a klímát ami az állvány fölött van. Mondanom se kell Marcsika szőke és segghülye szegény. Még jó hogy napi 4-5g C-vitamint eszek így valszeg nem kapok tüdőgyulladást :D

De sikerült...megtettem amit megkövetelt a combom. Ismét tejszínhabos lett a seggem. A lábtológép szabad volt gyorsan rá is vetettem magam és csodák csodájára baszakodás nélkül sikerült megcsinálni négy sorozatot...bár a végén már elég nehezen szedtem össze a megfelelő súlyt :) Merevlábas felhúzásnál mondanom se kell improvizáltam, de egykezessel megoldottam. Ekkor megint némi csodálkozást véltem felfedezni a kedves sporttársak arcán...Mi a gecit csinál ez??? Valami ilyesmit olvastam le az arcukról. Először néztem is magam a tükőrbe hogy talán befostam guggolás közbe és azt nem vettem észre. Majd rájöttem hogy csak a szokásos tudatlanság olvasható le az arcukról és nem én vagyok UFO. Kis combhajlító gép következett majd hasaztam...itt is néha felfedezni véltem magamon a szemeket de már megszoktam hogy hülyének néznek...Köcsögök!

Zuhany, öltözés, vitaminok, turmix. Jah igen, zuhanyzás... A fiu öltözőbe egy kibaszott zuhanyzó működik. A vendég mindenekelőtt kéremszépen. Már azon gondolkodtam veszek egy tusolót és felszerelem. Bizony, bizony kibaszott nagy beruházás ám. Nembaaaaj, parasztoknak elég egy is. Egy szál faszba sorbaállni a zuhanynál...Auswitz. Viszont van 900Ft-ért Hiro energiaital a 150Ft-os Hell mellett. Anyám borogass hol élnek ezek??? Mondván ausztriába meg amerikába ez menő most nagyon. Fantasztikus. A kedvencem amúgy a csokibár, én így hívom. Jobb termekbe ugyebár van proteinbár. Viszonylag baráti áron, baráti kiszolgálás mellett meghiat az ember egy turmixot. Itt is megihatod a turmixodat már közel sem baráti áron, a kiszolgállást meg hagyjuk. Marcsika (kedvenc pultoslányom, aki megmagyarázta hogy a fehérjétől márpedig hízol és az nem diétához való...) már fél kilenckor beszól a terembe hogy na mostmár jó lenne ha mennétek zuhanyozni, mert zárnék. Anyám borogass!!! Hát ilyet megengedhet magának egy kibaszott kis pultoskurva??? Jobb termekbe ez a főnök fülőbe jutna már repülne is a picsába. Visszakanyarodva a proteinbárhoz, na hát nálunk van CSOKIBÁR! Lehet ám itt mindnet kapni mint az ecserin. Sportszelet, sznikersz minden van ami szem szájnak ingere, csak fitten persze. Indok? Ha valakinek leesik a vércukra...no komment.

Eleget szidtam már őket. Ma megyek és csinálok egy mell-váll-vádli edzést. Szerda van, ma sokan lesznek... Tudjuk ugyebár hétfő-szerda-péntek edzésnap és persze minden edzésen mell-bicepsz szuperszett.

A végére még annyi hogy kössz Brigus neked megint a tegnapot...má a faszod kilehet velem meg hülyeségeimmel :) :*

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr3697946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigus 2007.06.13. 14:26:25

Nincs is faszom igy nem lehet ki!:)))
"Rinyagép bekapcs":D
Amugy meg bárhol bármikor hallgatok...jó csendben::)))) Főleg a világ legjobb edzőjétőőől:)) Én is imáááádlaaaak:*****























































































































































































































































































































































































süti beállítások módosítása