Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Egy újabb unalmas hétvége

2007.06.23. 14:10 | Hox | Szólj hozzá!

Nemértem, régen tök jól elvoltam egyedül. Most meg halálra unom magam. Ma még edzés sincs. Viszont hűvösebb van és van étvágyam. Ez az egy pozitívum van egyenlőre.

Tegnapi edzés szarnak indult, aztán egész jól sült el. Gyorsan lezavartam. Egyedül edzettem, és improvizálnom kellett mert mellet akartam edzeni, ahhoz meg segítség kell, így lett egy hát-tricepsz edzés. Még csütrörtökön megbeszéltük Zével hogy pénteken kettő, én úgy igazítottam a napom, a többi dolgom úgy tettem hogy jólegyen, én ottvoltam, ő nem. Kéthete megrendeltem egy kibaszott fehérjét és még mindig nem bírták elhozni. Azthiszem ez a személyemnek szól. Ha nem lenne jó helyen a terem, már rég nem oda járnék. A zuhanyzót még mindig nem voltak képesek megcsinálni. A körülöttem levő emberek egyre jobban idegesítenek. Jah és amin leakadtam tegnap, végeztem egy gyors fejszámolást. Vettem három adag fehérjét. El kell mondjam ott az egy adag, az egy normális adagolókanál fele, vagyis náluk ami egy adag az valójában fél adag. Ezért gondoltam kérek három adagot. Fizettem érte 450ft-ot...istenem emelkednek az árak. Aztán elkezdtem számolni. Ha két adagot számolunk 1nek az azt jelenti hogy egy adag 300ft. Egy hat kilós whey proban van 200adag az 60ezer forint. Amúgy a bolti, vagyis a kisker ár 21ezer, a nagyker meg kb 16ezer. Ergo, lehúznak mindenkit mint a szar és egy vödrön van 40!!!ezer hasznuk. Ez azthiszem a pofátlanság csúcsa. Jah igen, jut eszembe, a kedves üzletvezető asszony, Edina. Hát őt arral lehet megismerni hogy ki nem esne a kezéből a telefon, jó biztos kibaszott elfoglalat. Tegnap egy faszi fürdőruhákat hozott be a terembe és ő is meg pár srác barátnője rögtön rákkatantak. Én kis naivan odamertem szólni, hogy innék egy fehérjét, erre hogy várjak má egy kicsit, mondom mennék, mert még ezer dologm van, azt az arcot látnotok kellett volna. Azthiszem a jópifizáson és segítőkészségem utolsó szikrája is kialudt most bennem. Innenetől kezdve nagyon meg fogom válogatni, hogy kinek segítek, pláne ingyen. Voltam még tegnap dokinál meg vásárolgattam a városban. Jól éreztem magam, jól esett az a kis séta. Kiszellőztettem a fejem.

A hazavonatozás is felettéb kalandos volt. Ennyi cigányt már rég láttam egy vonaton. Eszméletlen büdös és kiabálás az egész vonaton. Meg is álltam kinn, nem mertem bemenni közéjük, féltem visszajön a turmixom. Persze, megint cirkuszi majomnak éreztem magam. Jöttek és nézegettek. Úgy félúton amikor már nagyon csúnyán néztem, megunták és elmentek leülni. Az egyik állomáson megdobálták a leszálló embereket üresüvegekkel. Ezt kellene látnia az ombucmannak.

Ahogy hazaértem egy új tűzhely és mikro fogadott. Ideje volt már, mert midkettő szarakodott sokat, végre eleht megint normálisan főzni.

Hogy a szokásos "Zsani rovat" se maradjon el: hiányzik! Csütörtökön tök jó volt hallani a hangját, beszéltünk telefonon 48percet. Tegnap Edelényben aludt. Mondanom se kell idegeskedtem. Kicsit féltékeny vagyok na :$ Szeretném elhívni magamhoz a jövőhéten. Remélem eljön. Kicsit kényeztetném, meg jólenne kettesben lenni végre. Megismerje az igazi énem :) Félek a visszautasítástól...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr85104342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása