Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Alakulnak a dolgok!

2007.06.18. 11:30 | Hox | Szólj hozzá!

Egész jó kis szombatom és vasárnapom volt. Nempanaszkodom, rég röhögtem már annyit mint szombaton Brigiéknél. Mostanában kicsit nehezen megy az egyedüllét. Nemjó itthon egyedül.

Vasárnap persze hogy a legnagyobb melegben indultam haza. Amikor, már a tiszain vártam a vonatra előjött az, amitől szoktam tartani... Onnan lehet tudni hogy valaki kezd élettanilag is testépítővé válni, hogy egy bizonyos izomtömeg után a szervezetnek folyamatason szüksége van energiára. Ergo enni kell hogy ne legyek szarul. Én meg nagy merészen elindultam haza, kajálás nélkül. Ilyenkor azon izgulok hogy vajon összeesek e vagy sem. Hálisten hazaértem és jól telezabáltam magam. A nap további részen egészen jól telt.

Ma reggel voltam a polgármesternél. Úgy néz ki végre megtörik a jég. Az egészséges életmódért folytatott kampányom talán most elkönyvelhet némi sikert. A helyi tévében lesz egy havonta megjelenő cikksorozat, ami az egészséges életmódról fog szólni. Valamint a nyár folyamán egy tábort is fogunk csinálni az elhízott gyerekeknek ahol játszva tanulhatnak majd a helyes táplálkozás és a testmozgás fontosságáról, valamint alkoho, cigaretta és drogprevenciós tevékenységet is fogunk folytatni. Legfirsebb info pedig az hogy a Diósgyőr rádió szeretne egy fitness rovatot csinálni ami havonta egyszer élőben menne, betelefonálós kérdésekkel. Valamit folytatom a filmeme előkészületi munkáit. Mostanában nem fogok unatkozni azthiszem.

Vár még rám ma egy lábedzés. Fáradtnak érzem magam nagyon, kíváncsi vagyok hogy fog menni. Muszáj eröltetni, mert igencsak gyenge lábakon állok :D Lehet ma balhézni is fogok, még mindig nem adták meg a pénzem a teremben. Végülis nemgond, csak azt nem értem hogy nem ég le a bőr a pofájukróll. Csinálom nekik a reklámot erre a pénz ami az enyém lenne eltűnik. Így megy ez :) Egyébként az övem meglett. Valaki visszavitte, kérdeztem ki volt az, de nem akarták megmondani.

A végére tartogattam a legjobb hírt. Kedden Zsnaival alszok ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr52100901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása