Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Mi jöhet még?

2007.06.11. 14:19 | Hox | Szólj hozzá!

Vérnyomásom hatszáz...

Egyébként semmi extra nem történik csak a szokásos szarkavarás, faszoskodás. Már meg kellett volna szoknom, de nem megy. Hogy mi a kirohanásom oka? Még multhéten Csabival szépen megrendeltük a tápkiegjeinket mert fogyóban vannak. Erre most délelőtt rácsörgök Csabira hogy ugyan meghozták e. Nem találjátok ki :D Természetesen NEM. Mondván ez meg az nincs raktáron. Én meg voltam olyan geci és felhívtam a nagykert ahol közölték hogy de, van. Ezúton is szeretném megköszönni az Euro Fitness-nek a támogatást. Szopjatok le mind. Csináltam egy versenyt, a terem lett a névadó "szponzor" de mg ők tartoznak nekem...hogy is van ez? Tudom hogy én csinálom rosszul...Brigus is megmondta.

Nah nembaj, beszéltem Bunnyval és el van intézve a dolog. Szépen megyek a nagykerbe és elhozom magamnak. Ő mér tud segítőkész lenni??? Amúgy ez is érdekes, mert nekem meg olyan érzésem van hogy kihasználom, visszaélek a helyzetével meg a jószívűségével. Megint rosszul gondolkozok???

Eszméletlen mi ideges vagyok. Ma már látom az edzésből se lesz semmi...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr5496683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása