Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Egy stresszes vasárnap

2007.06.11. 08:26 | Hox | Szólj hozzá!

A vasárnap nálam az abszolut pihenő nap, ilyenkor nem vagyok hajlandó semmitse csinálni. Jó későn ébredtem, ezzel az első kajálásom már el is ment. A meleg is kikészít, kaját nemkívánom csak a vizet. Közben átalakultam egy kisebb víztározóvá, komolyan mondom holnapra má púpjaim is lesznek.

Az egész napomra a pontot az tette fel hogy halálra idegeskedtem magam Zsani miatt. Aggódtam érte nagyon, közben azóta már kiderült minden oké vele. De ha legközelebb nem veszi fel a telefont elverem ;)

A nagy idegeskedésbe próbáltam tv-t nézni. Rájöttem, hogy a sportműsorokon kívűl semmi, de semmi értelmes dolog nincs. Azt vettem észre ahogy romlik az emberiség úgy rohad a tv is. Még úgy 10-15éve tök jó műsorok voltak és akkor még az emberek is másak voltak. Most meg minden második csatornán a betelefonálós pézlehúzós meg a minden szart eladó hiperszuper lefogyasztó műsorok vannak. Hányok az egésztől... Viszont volt Forma-1. Végre egy futam amit érdemes volt megnézni és most nem Robert Kubica hatalams bukására gondolok. Egyébként eszméletlen mit kibírnak már ezek a kocsik. 250el szemből a korlátnak, szanaszét zúzza a kocsit és "csak" a lába törik el... Igazi RTL-Klubos napot tartottam mert a futam után még gondoltam -én kis naív- megnézem a Macskanő című csúcsszuper igényes eksönfilmet. Én inkább vígjátéknak mondanám, nem a cselekmény miatt hanem a minőség miatt...szánalom. Egy darabig megint nem nézek tv-t.

Egy érdekes sztorim is volt még vasárnapra. Kormány Mihály barátunkról lesz szó. Gugliba keressetek rá! Nos Misi barátunk egy nagyon segítőkész edző és erről péntek este tanúbizonyságot is tett. Szombat volt Romániában a Herkules kupa. Misi készített egy srácot erre a versenyre, a srácnak ez lett volna a bemutatkozó versenye. Miért csak lett volna? Háhá...mert Misinek nem volt kedve elmenni Romániába. Semmi gond a srác csak fél évet készült fél milliót dobott ki az ablakon plusz ha jól tudom Misi barátunk mért tartozik is neki egy "kisebb" összeggel. Ez a Misi egy igazi barát!

Most jön a reggeli és az unalmas délelőtt...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr4596503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása