Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Első

2007.06.10. 03:34 | Hox | Szólj hozzá!

Ezt sem gondoltam volna! Elkezdtem blogot írni. Egyszer már belefogtam, de hamar abbamaradt a lelkesedés. Igazából azért kezdem el újra, mert nincs kedvem edzésnaplót vezetni és majd ide leírok szééépen sorba mindent ami történik velem. A kutyát nem fogja érdekelni de idővel majd jó lesz visszaolvasni :)

Ma igencsak fasza napom volt. A nagy melegbe kicsit nehezen megy a kaja. Brigi-nél voltam téglátpakolni :) Brigi egy nagyon aranyos lány, imádom. Nagy meló volt, kb fél óra alatt végeztünk is aztán kaptam egy fini kis ebédet, szigorúan badis kaja (rizscsirke).

Közben megjött az a Valaki akire már nagyon vártam, egész péntek este óta. Ő Zsani, a Brigi legjobb barátnője. Mostanában egész jól elvagyunk...most is épp halálra aggódom magam miatta. Délután majd jól fel is hívom. Nemrég lett vége egy hosszú kapcsolatomnak és ő villamcsapás szerűen érkezett.

Edzés: elkezdtem...a cél a jövő évi tavaszi szezon. Minél több versenyen elindulni és a lehető legjobb formát kihozni magamból. Egyenlőre most heti négy edzés van. A lábam le van maradva úgyhogy arra koncentrálok. Semmi ördöngősség guggolás kifulladásig. A terem alatt egy cukrászda van, ahogy mi szoktuk mondani a seggünk má beleér a krémesbe.

Lassan elteszem magam holnapra...vagyis mára. Semmi dolgom nem lesz csak a kajálni és regenerálódni mert hétfőn vrának a krémesek...

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr4195955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása