Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

:S

2007.06.24. 23:24 | Hox | Szólj hozzá!

Ez se lesz egy hosszú bejegyzés. Nincs miről írni, nem történt ma semmi. Este voltam kinn régi haverokkal. Gondoltam jó időtöltés lesz. Hát nem! Nem az én társaságom ez már. Sven Väth és a motorok volt a téma. Egyik hamerom motort akar venni és ott szerencsétlenkedik, én meg basztam mondani neki hogy van kereskedő ismerősöm. Mindig rinyálnak mindenen. Jajj de ők hogy unatkoznak, mondom akkor gyerünk valahova. Minek? Ott is csak unatkoznánk. Inkább hazasétáltam a picsába. Az egészbe a legjobb a sétálás volt...sötétedett, jó volt a levegő, kiszellőztettem a fejem. Most várok egy sms-t, hogy mehetek e holnap pestre. Szarkedv forever!
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr97105187

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sólo tienes que hacer clic en el siguiente sitio web 2017.10.12. 23:49:57

Egy hétvégényi Spirit-hallgatás után... - Depeche Mode összes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása