Egy testépítő naplója

Egy középszintű testépítő életéről tudhadtok meg mindent...majdnem mindent :)

HTML

Hol vagy álommanó?

2007.06.14. 02:43 | Hox | Szólj hozzá!

Ez már kriminális... Nem tudok aludni. Egyrészt olyan fáradt vagyok hogy már nemtudok elaludni csak fogrolódok és ahogy forgolódok csak Ő jár az eszembe. Reggel persze kelni kell, mert enni muszáj, különben nem lesz versenyzés tavasszal :) A mai vagyis már tegnapi edzést valami isten volt. Zével edzettem (Zé gyerekkori barátom), ő az aki igazán tud motiválni. Amúgy egy sznob köcsög :P Nem állom meg most se hogy ne fikázzat valamit vagy valakit. A 37es út építői...nem vagyok mérnők, pláne nem értek az ilyen dologk kivitelézéséhez és logisztikai megoldásaihoz, de hogy a faszba lehet valamit ilyan szarul megoldani mint azt??? Az az út most kb életveszélyes és akkor még finom fogalamztam. Az hogy éjjel megyünk és eltűnik az út az igen, töknormális. Nah szarni rá. Nagynehezen bevergődtünk Miskolcra. Edzőterem, átöltözés. A klíma természetesen nem ment...ugyanmá minek? Az csak dísz. Jah jut eszembe, ha a klíma megy nem működik a szoli mert levágja a biztosítékot...csókoltatom a terem vezetőségét ismételten. Elkezdtük az edzést...valami hulla kómásak voltunk mindketten én kb el akartam aludni a bemelegítő fekvenyomásnál. Amikor olyan 100kilóhoz értem, kezdtem felébredeni és tudatosult bennem hogy ez megint nem terhestorna lesz. 120ba még 8at nyomtam, gyenge vagyok mint a harmat, jobb napokon 12a limit. Na nembaj oda is basztam neki feltettük 150re, abba még ment kettő aztán mondtam hogy na itt most akkor vége. Nyomtunk még keretben, gépen, tárogatás...minden ment szépen gördülékenyen. Vagyis...ment volna ha tudtam volna koncentrálni, de nem ment. Eddig mindíg kinntudtam hagyni a magánéletem a termen kívül. Amikor apukám korházba került az első versenyem előtt akkoris kizártam a dolgogat és tudtam koncentrálni. Most nem ment... Valami oknál fogva csak egy valami zakatolt a fejemben, Zsani Zsani Zsani... Ez ment egész edzés alatt. Válledzésem is némileg összecsapottnak éreztem, faszán megedzettem, de valahogy mégsem az igazi. Jött még egy kis vádli. Hát ez nálam megint nem egyszerű. Vádli edzésen egy fucsa érzés lesz rajtam úrrá, amikor elkezd savasodni a vádlim és ég mint a kurvaélet, akkor elakap a mingyá összefosom magam érzés. De komolyan. Mint aki be akar szarni. Még azé eccerse fostam össze magam. Lehet nem edzem elég keményen? :)))

Klíma... Említettem hogy nem volt bekapcsolva. A válledzésem közepén amikor pont a klíma alatt álltam sikerült bekapcsolni. Szibériát akartak szimulálni vagy nemtudom de az összeizzadt trikóm rámfagyott. Nembaj Zsuzsika odaszólt hogy hűsölünk-hűsölünk? Gondoltam jobb ha nem válaszolok.

Befejeztem elmentem zuhanyozni, természetesen még mindig csak egy zuhanyzó van. Lassan komótosan felöltöztem, pakoltam el a cuccaim (Zsani Zsani Zsani folyamatosan a fejembe), majd kimentem Verához és megittam a jól megérdemelt turmixom. Majd olyan történt amire titkon számítottam vagyis reméltem, sms-t kaptam Tőle. Há ember úgy örülni még nemláttak. Krisztián (az egyetlen normális pultus) nézett is hogy mibajom van. Közben Zé is elkészült és elindultunk. Hazavittük Verát, majd Zé megint Kolin Mekrének képzelte magát a Fiestát meg WRC-nek. Én meg közbe sms-t írtam. Kocsiban sms-írás közbe amúgy elkap a hányinger. Tiszta fürdőskurva vagyok. Megtudtam Zsani olvassa amiket ideírogatok. Ha legközelebb is olvasol írhatsz is valamit Drága :)

Hazaértem kajáltam...leültem a gép elé és a szokásos zakatolt a fejembe. Próbáltam tv-t nézni csak nem volt benne mit nézni. Brigussal beszélgettem szokás szerint.

Most meg gondolkozom a jövőn. Elszántam magam, nagyon érzem most magamban a potenciált. Úgyérzem 2008 az én évem lesz. Nemzetközi versenyeken akarok mindenképpen indulni. Ehhez olyan dolgokat kell bevállanom amik kétes kimenetelűek lehetnek. De megteszem, mert meg kell tennem. Ahogy Kathi Béci mondaná: "Megcsinálom, mert muszáj!".

Lassan elkezdem szervezni a nagy miskolci banzájt is. Nick Árpi foggal el fog húzni a városháztéren egy Villamost, a többi meg meglepetés lesz. Ha jólinformált vagyok akkor egy nagy kedvencét is elhozom Zsaninak :) Najó Ogli G-ről van szó. Talán a vasas Művházba még csinálunk összel egy nagy pénzdíjas versenyt is. Muszáj már celebkednem egy kicsit. Diósgyőr rádió még március környékén felkért hogy csináljak egy heti rovatot az egészséges életmódról, valszeg ezt is bevállalom. Bizonyítani akarok, magamnak és főleg azoknak.

Nah elég is lesz már ennyi, megpróbálok aludni. Hátha jön az álommanó. Bár nem kell nekem álommanó. Ha Ő ittlenne egyből tudnék aludni. De jó is volt az a szombat istenem...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hawks.blog.hu/api/trackback/id/tr498344

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página de Internet 2018.01.23. 15:12:37

Diós kosárka diétásan - Fitness-diéta- fittdieta.blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása